'Verhalen vertellen is een essentiële menselijke activiteit'

lees meer

'Verhalen vertellen is een essentiële menselijke activiteit'

nieuws/blog
03-06-2024

Enquête-uitkomsten en vooruitzichten voor verbetering

Zoals velen van jullie wellicht hebben opgemerkt, hebben we onlangs een enquête uitgevoerd om beter inzicht te krijgen in jullie behoeften als professionals, of je nu in loondienst bent bij IMG of als ZZP’er werkt. Het hoofddoel van deze enquête was om onze service nog beter te laten aansluiten op jullie wensen. Ondanks de drukte en het feit dat enquêtes zelden bovenaan de prioriteitenlijst staan, hebben velen van jullie de moeite genomen om deze in te vullen. Daarvoor willen we jullie nogmaals hartelijk bedanken!

Ondanks onderbezetting; positieve feedback
De resultaten van de enquête hebben ons buitengewoon verheugd en eerlijk gezegd positief verrast, vooral gezien de langdurige periode van onderbezetting die we hebben ervaren. Het positieve kwam vooral naar voren in de beoordeling van jullie bereidheid om ons aan te bevelen, met een ruime score van boven de 8 op een schaal van 1 tot 10. Het doet ons goed om te zien dat onze onderlinge omgang binnen IMG zeer gewaardeerd wordt, en dat jullie enthousiast zijn over de projecten waar jullie aan werken en daarvoor de waardering krijgen. Ook zijn we verheugd dat een aanzienlijk aantal professionals interesse heeft getoond in ons ambassadeursprogramma.

Nimmer voltooid; onderscheidende kwaliteit en de menselijke maat!
Bij IMG streven we naar onderscheidende kwaliteit en de menselijke maat. Dit houdt in dat jullie als professionals kwaliteit moeten ervaren in: onze proactieve communicatie, algehele service en administratieve processen - naast natuurlijk een goede beloning voor jullie werk. Hoewel we positieve scores hebben behaald, beseffen we dat er altijd ruimte is voor verbetering op het gebied van service en kwaliteit. Dit kan nooit goed genoeg zijn. Dit is een voortdurende uitdaging waar we als kantoorteam ons blijvend voor inzetten. Uit de enquête is ook gebleken dat er slechts een beperkte behoefte is aan opleiding en training. Dit stelt ons in staat om ons te concentreren op andere gebieden waar onze dienstverlening kan worden verbeterd. Dit betekent echter niet dat we niet openstaan voor jouw specifieke behoeften. Je bent altijd welkom om hierover in gesprek te gaan. Het blijft van groot belang om jouw feedback te ontvangen We zijn nu actief aan de slag om te onderzoeken welke concrete stappen we kunnen zetten om onze service verder te verbeteren. Jullie blijvende input is hierbij van grote waarde, een enquête is immers maar een meetmoment, dus heb je suggesties, aarzel dan niet om deze met ons te delen. Nogmaals bedankt voor jullie deelname aan de enquête en voor jullie voortdurende betrokkenheid bij IMG. Samen kunnen we onze dienstverlening naar een nog hoger niveau tillen!

Geef hier je feedback.

Waarom IMG voor klanten?

  • Dé kwaliteitsspeler, zowel voor mensen als processen
  • Geen doorgeslagen commercie
  • Proactief, ongevraagd advies
  • Altijd de juiste mens op de juiste plek
  • Uiterst persoonlijke benadering

lees meer

Waarom IMG voor professionals?

  • Oog voor jou als persoon en collega
  • Gemeende warmte en waardering
  • Uitdagende functies op de mooiste projecten
  • Persoonlijke ondersteuning, begeleiding en groei centraal
  • Maximale transparantie
lees meer
Westlake
Cabot
Technip
Neste
Gasunie
Gunvor
Lyondellbasell
Dow
Shell
Hexion
LBC
Indorama
BP
Worley
Exxon Mobil
2024@img-group